Wednesday, June 23, 2010

Misi melunasi hutang...


Assalammua'laikum sekalian..

Alhamdulillah,diberi sedikit kesempatan dan waktu untuk melunasi sesuatu.Maaf pada pemberi award atas pemberian kalian.

INI ADALAH AWARD DARI CIK ANN DAN ENCIK BLUR..


Terima kasih tidak terhingga atas anugerah blog ini.Aksara itu cukup berharga...


SETERUSNYA AWARD INI DATANGNYA DARI CIK ANN JUGA..


Terima kasih cik Ann..banyak betul terima anugerah dari anda ya..Macam tak layak nak terima sebab taklah sekreatif mana dalam berkarya..hehe..apa-apa pun,bila sudah menerima,terimalah dengan tangan yang terbuka dan senyuman menggoda..eh..silap..senyuman mesra..


DAN INI AWARD DARI CIK ANN JUGA..SEKALI LAGI..HEHE


Jadi ana cuba jawab tag untuk anugerah ini sekali ya (^_^)

1. Copy badge Friendship Award di bawah beserta tagline dibawahnya.

* Friendship Remains And Never Can End *

2. Jawab soalan-soalan berikut dengan jujur.

Adakah anda kawan saya?
Sudah tentu...Bukan musuh ya..hehe

Bagaimana cara kita bertemu/berkenalan?
Alahai,ana mengalami sedikit masalah memori ni.Hurm..rasanya jumpa di UiTM Penang dulu.Kita satu kelas waktu part 1 kan.Begitulah..pertemuan sebagai rakan sekelas..oh jangan dilupa waktu tu mengenai USTAZ SYUKRI kita ya...

Apakah anggapan anda apabila pertama kali bertemu/berkenalan dengan saya?
Anda adalah makhluk Allah yang dicipta cukup sempurna..oh..syahdu betul ayat ni

Adakah anda masih beranggapan sedemikian?
Masih begitu..solid!

Apakah yang mengingatkan anda kepada saya?
Warna Pink..memang obses pink betul budak ni...huhu...nanti bersanding tak sabar nak tengok pengantin lelaki pakai baju warna pink juga..uhuu

Pendapat anda tentang diri saya dalam satu perkataan sahaja.
Pink!

3. Berikan award ini kepada siapa sahaja yang anda mahu!
Dengan segala suka citanya..ana memberikan award persahabatan ini kepada...

a. Rakan-rakan ana di Pusat Pengajian Tinggi..oh..skemanya ( Cik Blur,En.Awang,Cik Suhailiza,Cik Ziah,CIk Lili,CIk Azah,Cik Asmida,Cik Jannah,semua kawan-kawan yang ada blog ya!)

b. Rakan-rakan ana di zaman sekolah pula ( Cik Yah,Cik Yamin,Cik Miza,Cik Masyitah..dan lain-lain..maaf larat nak menaip..hehe)

c. Rakan-rakan ana yang dikenali di dunia blog ini.Ukhwah Fillah abadan abada... ( Cik Sara,Cik Cheqna,Cik kacamata,Cik nur Insan,En. Mesintaip,En. Qamaryuz, En. Long Hafiz dan lain-lain..insyAllah diberitahu tentang award ini..)

d. dan tidak dilupa kepada para pembaca dan follower blog ini sekalian..anugerah ini untuk anda juga..terima kasih banyak-banyak di ucapkan..

Semoga kalian sudi menerima award ini ya..



6 comments:

Cheqna on June 23, 2010 at 11:33 PM said...

Terima kasih Ana, byk yg tertunggak nih..hehe..

:-)

SuhaNa on June 24, 2010 at 1:08 AM said...

Sama-sama..hehe..ana pun ni baru tertunai unggak tu..dah datang yang baru lagi..hehe

akuinsanlemah on June 24, 2010 at 11:23 AM said...

oooooooo..bil da sampai nih..bila agaknya nk bayar sume nih...bnyk da nih..jadi malu pulak dgn cik na nih~

*sabaq na..int cnntction kat umh cukup2 makan je nih..hehe

SuhaNa on June 24, 2010 at 12:12 PM said...

hehe..ye lah cik sara nih..ada lagi nih..tapi ana pun tak ada masa lagi nak tunaikan..hehe

kacamata on June 24, 2010 at 9:18 PM said...

Salam Suhana

InsyaAllah akan ambil award ini. terima kasih.

SuhaNa on June 25, 2010 at 4:16 AM said...

waa'laikumsalam kacamata...

tafaddal...silalah ambil ya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

About

MUSAFIR ILMU Copyright © 2009 Template is Designed by Islamic Wallpers